BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Followers

salji

Saturday 28 May 2011

~Masa Di Kem Bestari S0lat !~

 hye all ! ini slh 1 gambar yg saya amik di kem s0lat . . best o0o kem tuh . . teringin nk pi lagi sekali. . hehex . .
 gambar yg niyh plak, , dekat tempat duduk yg ada depan dewan , , kerusi tuh memang cantek . .
sampai kami amik gambar sakannnn ..  hahax. .
 gambar yg niyh p0n same  . . dekat kerusi tuh jgak . . tapi cara snapnye lain sikit. .  hehex. .
 haa  ..  yg niyh plak . . masa berjln nk blk shele jap . . saja2 . . sampai kena mrh dengan kak pessi . . hahahax  . . lm duk jln tuh . . dan lagi snap pixc.. hehex
 gambar yg niyh p0n sama . . masa nk jln . . sikit lagi nk sampai dah . . time nk snap ..  fyrah jerit uii sudah2 larh tuh , , dah c0mey dah ..  hahahx. .  ayat tuh .. r0ckk laa . . hehex
 yg ada at sebelah saya tuh nama dye farah . . dye niyh awex authen . . sape kenai ? hehex. .
mae niyh .. kena teman farah blk d0rm , , kena amik cadar yg depa guna waktu mlm . . hahahx. .  kesiannn depa. . 
 yg sebelah saya tuh eyfa . . dye tuh memang cutes laa . . saya suka snap picx nan dye ..  hahahx. .  mcm2 style ade . . niyh nampak kami c0ver mata . . hhahahax . .  mase niyh ntah duk buat apa . . mcm mana leyh snap ntah . . hahax. . 
 haaa , , yg niyh plak saya dengan shikin . . dye niyh baik+peramah jgak laa . . cantek p0n cantek ..  tapi slalu kena ejek . .ish3 kesian3 . .  tapi dye niyh kuat 0o0o  ..  klau nk lawan mai cri dye jewp ..  dye akan slalu relaaxxx  . . hehehehex.. 
 haa . . niyh gambar dye se0rang diri ..  gambar niyh dye x bagi saya bawak mas0k dlm bl0g n FB.. tapi saya agak jahat . . bawak jgak masuk dlm FB n bl0g . . hehex. .  dah ready kenaa s0und nan dye . . hahahax. .  cutes ann ?
 yg dua 0rg budax niyh plak . . farah n aimi . . depa dua duk seb0k msj nan pakwe sebel0m bert0lak ke kem tersebut. .  memang asyik la depa main msj ..  hahahx. .  teng0k depan2 baru lawakk  .. hehehex
 yg cute n c0mey niyh la eyfa . . dye niyh pandai snap picx o0o0o..  jangan main2 hahhax.. dye sentiasa co0l saja ..  saya suka saya suka..  i l0ve her s0 much . . muaahhxxxcc . .

 yg sbelah saya tuh plak. .  syazwani .. hehex. . . gambar yg niyh x berapa nampak sikit. .  aduiii . . nk amik gambar lain dye x ma0 dah . . huhu.. .terpaksa bawak mas0k jgak gambar niyh haa ..  hehhe . .. 

~~~~~~TAMAT~~~~~~



0 ulasan: